Bu kampanya, araba ilanı verirken ne yapacağını bilemeyenlere!

arabam.com, yeni kampanyasının ikinci reklam filmiyle izleyicinin karşısında. Serinin ilk filmi Trink sat ile araç satışında hız ve güvene odaklanan marka, bu kez ilan verme sürecine odaklanan filmiyle tüketicilere pratik ve maliyetsiz bir çözüm sunuyor.

Yeni film, araç sahiplerinin sıkça sorduğu “ilana koymak için de mi para vereceğiz?” sorusunu yaratıcı bir şekilde ele alıyor. Tribal Worldwide İstanbul imzası taşıyan filmde, arabasını satmak için ilan vermek isteyen genç bir çiftin karşısına uzman ekip çıkıyor. arabam.com’un deneyimli kadrosunu temsil eden bu karakterler, genç çiftin aracının fiyatını belirlemesinde yardımcı olmak için arabam.com arabam kaç para yapay zeka uygulamasını kullanıyor. Akıllı algoritma sayesinde aracın piyasa değeri ücretsiz şekilde hızlıca belirleniyor ve kullanıcıya 60 güne kadar ücretsiz ilan verme avantajı sunuluyor.

Yeni reklam filmi, aracını ilana koymayı düşünen herkes için hızlı, zahmetsiz ve 60 güne kadar ücretsiz bir ilan verme sürecini ekrana taşıyor.

Kampanya künyesi:

  • Reklamveren: arabam.com
  • Reklamveren Yetkilisi: Caner Kırateli, Cansu Balcı, Erhan Demirel, Sevcan Taşbaş
  • Ajans: Tribal Worldwide Istanbul
  • Yaratıcı Başkan: Arda Erdik
  • Ajans Başkan Yardımcısı: Başar Bellisan
  • Yaratıcı Yönetmenler: Emre Lafçı, Erman Anıt
  • Yaratıcı Ekip: Cem Işık, Berkay Tutkun, Mehmet Akyol
  • Müşteri İlişkileri Direktörü: Pelin Önal
  • Müşteri Direktörü: Deniz Arslan
  • Müşteri İlişkileri: Atakan Ergen
  • Stratejik Planlama Direktörü: Ceren Şehitoğlu
  • Stratejik Planlama: Kaan Arslan
  • Ajans Yönetici Prodüktörü: Ümit Bak
  • Ajans Prodüktörü: Erman Arpağ
  • Prodüksiyon Şirketi: Organic Film
  • Yönetmen: Onur Erdem
  • Yapımcılar: Cengizhan Fidan, Güzin Savurgan, İrem Durdil
  • Post–Prodüksiyon: Sinefekt Post Production
  • Müzik: 25m²

Başa dön tuşu
mega world casino